Facebook
Linkedin


24ONOFF – timeregistrering, prosjektstyring, avvik og ferie

24ONOFF

 

 

24ONOFF – timeregistrering for ditt neste prosjekt?

 

 

24ONOFF gir deg full kontroll over timelister, prosjekter, fravær og ferier.  Du får alle funksjoner inkludert – ingen begrensninger eller komplisert moduloppbygging. 

 

 

Systemet er tilgjengelig på mobil via app for Android og iPhone, samt desktop/PC. Det tilbyr rapportering og har integrasjoner med flere økonomisystemer.

 

 

 

Introduksjon til 24ONOFF.

 

 

Det er enkelt å komme igang med løsningen. Opprett firmakonto – legg til ansatte – opprett kunder og prosjekter – legg inn første prosjektoppgave med fristdato og ansvarsfordeling – så er du igang. 

 

 

Kundestøtte er gratis for alle.

 

 

Hva er viktig med et timeregistreringssystem?

 

 

24ONOFF – timeregistrering

 

 

 

Timeregistrering – desktop versjon.

 

 

Selvforklarende system

24ONOFF et et selvforklarende system til bruk uten opplæring – bruk stoppeklokke eller tast inn klokkeslett – legg inn reise, overtid, utlegg og vareforbruk i ett og samme skjema.  

 

Snakker flere språk

Foreløpig er følgende språkversjoner klare: Engelsk, polsk, litauisk, tysk, russisk og dansk – flere er på vei.

 

Påminnelser om glemt timeføring

Har dine ansatte glemt å føre timer i systemet får de et varsel på mobilen når arbeidsdagen er over. 

 

Ferie og fravær

Appen viser all ferie- og fraværshistorikk samt gjenværende feriedager. Lag gjerne dine egne fraværstyper og tilpass feriekalenderen.

 

 

Lagerstyring for småbedrifter

 

 

24ONOFF – prosjektstyring

 

 

 

Prosjektregistrering – desktop versjon.

 

Ubegrenset dokumentasjon

Du registrerer enkelt prosjekter med oppgaver, ressurser, datofrister, avvik og bildedokumentasjon på desktop/PC eller mobil. Avvik varsles til ansvarlig umiddelbart. 

 

 

Online/offline brukertilgang

Med online tilgang er du alltid oppdatert med siste status fra andre brukere av av systemet. Men selv om du skulle være offline har du fremdeles muligheter til å registrere dine prosjektopplysninger.

 

 

Reduser misforståelser 

Når prosjektdeltagere ser oppdatert status på prosjektet reduseres misforståelser og spørsmål. Prosjektet har potensiale til å bli mer lønnsomt og effektivt gjennomført.

 

 

Hvordan takle konflikter på arbeidsplassen?

 

 

24ONOFF – avvikshåndtering

 

 

Bildedokumentasjon

Dokumenter avvikene med bilder direkte fra mobilkamera. Prosjektet blir umiddelbart oppdatert med siste avviksregistreringer.

 

 

Varsling til avviksansvarlig

Ansvarlig prosjektleder eller annen avviksansvarlig får direkte varsling i appen på hva som må justeres i prosjektet. Når avviket er justert registreres endringen og avviksstatus oppdateres. Nye avvik kan registreres fortløpende og status holdes rede på i eget varselfelt.

 

 

Klar for å starte ny bedrift?

 

 

Kommentarer på avvik og merkelapper

Alle avvik har eget kommentarfelt, og kan markeres for rask sortering i nettleser. 

 

 

24ONOFF – spesielt godt tilpasset for håndverkere

 

 

 

 

24ONOFF er et timeregistreringssystem spesielt rettet mot håndverkeryrker. Gjennom mange års erfaring har 24onoff tilegnet seg innsikt og kompetanse om håndverkernes behov, og utviklet et brukervennlig system som sikrer enkel time- og prosjektstyring.

 

 

24ONOFF – integrasjoner med økonomisystemer

 

 

Pr. 08.08.2019 leveres følgende økonomisystem integrasjoner:

 

 

Last ned system guide her.

 

 

Les mer på leverandørens hjemmesider her.

 

 

Kontakt våre rådgivere og regnskapsførere for mer informasjon om timeregistreringssystemer.